29 Dec 2011

Wind Walker~

Across from the mountains,
A little house sits in the tree's,
I'm lost in tranquility,
As my soul tries to breath.
White clouds moving slowly,
The breeze a calm still,
I'm caught in the moment,
As my heart starts to heal.
A piece of me,
In the startling blue sky,
As I spread my wings,
My soul starts to fly.
I fly to unknown places,
Where pain and hurt once dwelled,
As the memories flow pass me,
My eyes start to swell.
Tear drops drip slowly,
Down my cheeks,
The wind wipes them dry,
And gives me some peace.
Soaring so free,
Over water and land,
My Spirit Guide gently,
Takes me by my hand.
He shows me what was,
And what's meant to be,
And why my life,
Is so important it seems.
A long soar,
Like the eagle high,
I bow my head,
And I start to cry.
Back on the land,
Across from the tree's,
I began to realize,
What healing means.
It mean's not to forget,
Let the past flow,
Of all the horrors,
One soul had to go.
To take the strengths,
And apply them to life,
Is a valuable lesson,
I've learnt this flight.
Alone in the sunset,
I watch it go down,
When I finally realize,
What peace I have found~~

28 Dec 2011

CARA TUNTUTAN BAUCAR BUKU RM200 UNTUK PELAJAR IPTA/IPTS




Assalamualaikum..

Bajet 2012 memperuntuk kan RM200 untuk setiap pelajar di IPTA, IPTS, Politeknik, Matrikulasi/Asasip Sains dan pelajar Tingkatan 6.syarat-syarat untuk mendapatkan Baucer ini adalah seperti berikut :

1. Semua pelajar warga negara Malaysia yang berdaftar sebagai pelajar aktif di IPTA, IPTS DAN POLITEKNIK mengikuti pengajian pada peringkat Diploma, Sarjana Muda, Sarjana dan Ph.D,matrikulasi/asasi dan pengajian persediaan termasuk pelajar di tingkatan 6 secara sepenuh masa dan separuh masa di institusi pengajian tinggi dalam negeri pada Januari 2012 layak mendapat baucar buku bernilai RM200

2. Pengagihan baucar buku kepada pelajar-pelajar dibuat melalui IPTA, IPTS, Politeknik dan sekolah masing-masing dalam bulan Januari 2012. Sila hubungi IPT dan sekolah masing-masing untuk untuk mengambil baucar berkenaan.

3. Semua IPT telah menyediakan senarai nama pelajar, berserta nombor Kad Pengenalan dan Nombor Metrik / Nombor pendaftaran mereka yang layak. Pelajar perlu memastikan nama, no. kad pengenalan dan cop IPT masing-masing diisikan pada setiap keping baucar yang bernilai RM50.00 setiap keping.

4. Baucar buku boleh ditebus di semua kedai buku yang menyertai program ini dan penyertaan kedai buku adalah terbuka kepada semua.

5. Baucar ini adalah untuk pembelian buku – buku akademik, jurnal, majalah ilmiah dan peralatan pembelajaran berdasarkan keperluan IPT masing-masing. BukuInterlok dah tak perlu dibeli kerana dah dikeluarkan sebagai buku teks sastera.

6. Tuntutan bayaran balik baucar akan dibuat oleh kedai buku terus kepada Bank Simpanan Nasional (BSN). Tuntutan hanya boleh dilakukan sehingga 30 April 2012

7. Tempoh masa sah laku baucar buku ini adalah selama tiga bulan mulai daripada 1 Januari hingga 31 Mac 2012.

8. Pelajar tidak dibenarkan sama sekali menebus baucar buku ini dengan wang tunai.

sekian..

sumber dari : Denai hati

Mengapakah Lelaki Suka Mendiamkan Diri Apabila Menghadapi Masalah?BAca!

lelaki masalah 01
Pernahkah pasangan anda tiba-tiba mendiamkan diri dan tidak mahu bercakap dengan anda?
Apabila anda tanya adakah si dia sedang mempunyai masalah, si dia akan cepat mengatakan tidak dan terus mendiamkan diri. Dan yang membuatkan anda risau, si dia langsung tidak mahu angkat call atau membalas SMS anda.
Saya percaya ramai wanita di luar sana tidak faham kenapa lelaki bersikap sedemikian. Tiba-tiba si dia boleh berubah dan mendiamkan diri tidak mahu bercakap dengan anda. Pelik bukan?
Kerana itu sikap seorang lelaki
Tetapi, itulah sikap seorang lelaki. Apabila mereka menghadapi masalah, mereka akan menjauhkan diri supaya tidak diganggu. Mereka akan mengambil masa untuk memikirkan bagaimanakah caranya untuk menyelesaikan masalah tersebut. Mereka akan selidik cara-cara yang terbaik supaya masalah tersebut dapat diselesaikan dengan sempurna.
Apabila mereka menyendiri, mereka tidak suka diganggu. Jadi apabila anda keep on asking the same question, mereka akan rasa rimas dan tertekan. Ini membuatkan mereka semakin menjauhkan diri daripada anda.
Anda perlu ingat, cara yang diambil oleh lelaki untuk menyelesaikan masalah adalah berbeza dengan cara yang diambil oleh wanita. Lelaki akan lebih mendiamkan diri ketika menghadapi masalah.
Tetapi wanita pula akan lebih suka berkongsikan masalah dengan bercerita masalah tersebut kepada orang lain. Jadi apabila mereka melihat si dia sedang menghadapi masalah, mereka akan cuba memaksa pasangan mereka untuk berkongsikan masalah tersebut (seperti wanita). Ini adalah berbeza sama sekali dengan sikap seorang lelaki kerana lelaki tidak menyelesaikan masalah dengan cara sebegitu.
Apa yang perlu anda lakukan?
Sekiranya anda merasakan si dia sedang kusut, menyendiri, dan menghadapi masalah, tanyalah adakah si dia memerlukan masa untuk menyendiri buat seketika. Jika si dia mengatakan ya, maka berikanlah si dia masa seperti yang diminta. Tetapi jika si dia menggelengkan kepala, anda berikan juga masa tersebut kepadanya buat sementara (kerana lelaki mempunyai ego yang tinggi).
Berikan si dia masa untuk sendirian. Jangan ganggu hidupnya sehingga si dia dapat menyelesaikan masalah tersebut. Lagi kurang anda mengganggunya, lagi cepat masalah tersebut dapat diselesaikan. Dan lagi cepat juga anda dapat kembali bersama dengannya semula.

25 Dec 2011

Tanda-Tanda lelaki merajuk



Jangan ingat perempuan sahaja yang kuat merajuk.. lelaki pun ade gak yang merajuk..tapi apekah tanda-tanda lelaki tu merajuk?? jom baca entri ni..

Diam Seribu Bahasa
Dia diam je sepanjang ada dengan kita. Walaupun kita bercakap dengannya, dia hanya mengiayakan atau dia anggukkan kepalanya saja. Dia sikit pun tak akan layan kita seperti sebelum ini. Jika benda ini berlaku, sah lah tu dia merajuk dengan kita.

Buat Tak Tahu
Dia akan buat tak tahu dengan kita. Jika kita minta tolong dengan dia seperti kemaskan meja ke, dia buat acuh tak acuh je. Paling teruk, dia buat-buat tak dengar (pekak betul-betul baru tau!). Ini cara protes yang paling teruk sebab dia bukan je buat kita geram tapi buat seolah-olah kita ni tak wujud.

Menolak Untuk Makan Bersama
Bila lelaki merajuk biasanya dia tak nak jumpa kita atau face to face dengan kita. Dia akan bagi alasan seperti “awak makan la dulu, saya kenyang lagi la..lagipun, saya dah makan dengan kawan saya tadi” (walhal perut lapar… nak uji dorang, kita dok je sila depan dorang, sambil makan… )

Masam Muka
Tindakan yang ni ialah tindakan yang paling kita geram. Dah lah tak nak cakap ngan kita dah tu nak tarik-tarik muka pulak. Tak puas hati la konon. Tapi adat la kalau orang dah merajuk. Perempuan pun lebih kurang je! (amik hanger, gantung kat muncung dia)

Baca Surat Khabar
Bab ni memang tabiat orang lelaki. Tapi kalau surat khabar tu dibaca banyak kali tanpa sebab maknanya jiwa dia tak tenteram & ada sesuatu yang mengganggu diri dia. Lagi-lagi pulak kalau tengah-tengah malam buta.

Menonton Televisyen Hingga Lewat Malam
Dia akan tengok TV tu sampai larut malam walaupun rancangan tu bukan rancangan kegemaran dia. Mata dia di TV tapi hatinya ke lain. Kita kena peka beb!

Keluar Rumah Tanpa Beritahu
Ada lelaki yang tak akan memberitahu mana dia nak pergi. Nak protes la tu kononnya. Kita jangan paksa dia untuk menjawab pertanyaan kita kerana confirm dia akan buat dek je!

Matikan Telefon Bimbit
Ha ni satu lagi tabiat lelaki. Dia tak suka diganggu bila perasaannya tengah marah. Untuk mengelakkan kita mengganggu dia, dia akan matikan telefon bimbit dia & bagi alasan bateri kong. Alasan dia satu je, dia tak mahu dengar suara kita takut perasan marahnya lagi kuat… Alaa, bila dah rindu call jugak last-lastnyer!

Hisap rokok
Macam tak pernah dapat rokok setahun… haha

19 Dec 2011

8 Rahsia Lelaki


1.Lelaki Tidak Detail Dalam Percakapan
Contoh kes: Kakaknya baru saja putus cinta.Bila cik awek tanya..
‘macam mana boleh putus awak…?’ cik abg akan jawab…
‘..dah nak putus nak buat macam mana…’
Alasan : Tak usah bimbang sebab secara genetik lelaki tidak dibentuk untuk petah bercakap mcm perempuan.Menurut seorang pakar,wanita boleh mengeluarkan antara 6 hingga 8 ribu kata per hari.sementara lelaki rata2 hanya mengeluarkan antara 2 hingga 4 ribu kata sahaja.

2.Lelaki Tahan Berjaga Sepanjang Malam Demi Hobi
Contoh Kes : Cik awek sering tak menemui jawapan kenapa cik abg sanggup mengadap game sepanjang malam tanpa henti (dari mengadap dirinya..kahkahkah)..lepas tengok piala Malaysia,tgk badminton All England plak..pastu, sambung tgk EPL pulak kan…sampai jam 3 pagi..
Alasan : sebelah kanan otak lelaki mempunyai bahagian yang tidak dimiliki oleh kebanyakkan wanita,seperti untuk mengukur sudut pandang(angle),kecepatan dan jarak.Namanya adalah Kesedaran Ruang Visual (VSA),yang amat penting peranannya di zaman dulu dimana lelaki harus berburu utk mendapatkan makanan.

3.Lelaki Rela Menghabiskan Banyak Wang Untuk Peralatan Elektronik Atau Aksesori Kereta
Contoh Kes : Cik abg rela keluarkan wang simpanan utk menambah aksesori kereta…tapi kenapa mereka memBEBEL kalau tengok cik awek bershopping??
Alasan : Alat2 elektronik atau aksesori kereta bolehlah dikatakan sebagai alat permainan lelaki dewasa.Bagi lelaki,benda 3 dimensi ni terlihat lebih menarik dan menstimulasi area VSA otak mereka.Dengan demikian mereka secara tidak sedar dgn happy2 jer buang duit utk benda2 tu.

4.Lelaki Jarang Muncul Dengan Jambangan Bunga.
Contoh kes : Dekat filem2 drama2,sering kita lihat hero/cik abg muncul tiba2 di rumah cik aweknya dgn sejambak bunga.Kenyataan nye?..huh hampeh!!
Alasan : Dari awal lagi,otak lelaki lebih mengutamakan hal praktik.Kebetulan, hal2 bunga nih tak menarik ruang logik otak mereka.Beli sesuatu yang bakal layu dalam beberapa hari benar2 satu pembaziran…itu tanggapan org lelaki laa kan..baik belanja makan!kenyang perot…

5.Lelaki Tidak Bergosip
Contoh Kes : Bila cik awek bace gosip kat magazine sambil ckp:
‘eh betul ke ni..?’cik abg dgn pantas memotong
‘pegi makan jom!dah lapar nie…’
Alasan : Sebenanye lelaki juga bergosip.Tapi cara dan gaya mereka bergosip tidak sejelas cik2 awek bergosip dan juga tidak pada saat objek yag nak digosip berada dekat situ.
Dan kalau mereka punya masalah dengan seseorg,biasanya mereka menyelesaikannya, atau melupakannya.

6.Lelaki selalu mengaggungkan IBU mereka.
Contoh kes: Lelaki jarang mengkritik ibu mereka,apatah lagi kalau hubungan mereka akrab.Lebih panas lagi kalau dia kata pada cik awek,
‘eleh ayang,macam tu pun tak reti buat ke?mak i pejam mata pun boleh buat tau…’
Alasan : Bagi lelaki,ibu mereka merupakan wanita ideal dan inti dari hidup mereka.Lelaki juga belajar mengenal rasa melindungi dari hubungan kedua orang tuanya sebagaimana ayah mereka melindungi ibunya.Makanya, tak perlulah mintak dia persoalkan apa apa ttg ibunya.

7.Lelaki sanggup menyimpan semua edisi terhad komik,cd,jeans, jam tangan,jersey dan apa2 saja!
Contoh kes : ‘Borinngg..!’katanya si cik awek….
sekejap sekejap cik abg ajak g petaling street,kemudian kedai komik lps tu carik lens kamera… semata-mata nak cukupkan koleksinya.
Alasan : Berbalik kepada asal mereka sebagai pemburu,lelaki senang menghimpun persediaan keperluan mereka sebanyak mungkin.Mereka selalu berwaspada dan beranggapan bakal diadili oleh lelaki lain,sehingga tidak hanya mengumpul kuantiti,tapi juga kualiti yang dimilikinya. Bagi mereka,punyai sesuatu yang boleh dibanggakan adalah prestasi tersendiri yang dapat memacu ego mereka.

8.Lelaki Senang Melihat Wanita Memakai Skirt Pendek(mini skirt)- Asalkan Bukan Kekasihnya.
Contoh kes : Cik abg memuji setinggi langit kaki nicole kidman ketika memakai mini skirt.Tapi kalau cik aweknya yg pakai,komennya pula…
‘I tak suka ahh!! tukar lain…macam penyapu lidi je..kalo u pakai baju kurung bertudung litup, laaaaggiiiii i sukeee..’
Bengang kan cik2 awek sume…?
Alasan : Bagi lelaki,kaki cantik adalah simbol kesuburan wanita.Kalau buah hati sendiri yang mempamerkan kaki dan bahagian2 yang lain pada yang bukan sepatutnya..mereka jadi waspada kerana itu merupakan sasaran mata lelaki-lelaki lain


sumber dari nizaru

18 Dec 2011

Drum cover..

lagu dari BAND - As Blood Run Black


enjoy la ye !

17 Dec 2011

jgn tggl aq..

knp nk tggl aq..
knp nk mrh aq..
ape slh aq..
aq bru nk menghayati kebahagiaan . .
akan dtg dugaan . .
np dr dulu smpai skarang aq asyik diduga ?
aq tabah ke ? aq kuat ke ?
tidak . .
hanya luaran saja aq berwatakan mcm tu . .
tp jauh di sudut hati aq ?
sp yg tau pe yg aq rs n pe perwatakan aq sebenar . .
aq tau . .
aq sedar . .
aq xsempurna . .
kelebihan mu kelemahan aq . . 
np smua org xpnh nk nmpk pe yg aq uat ?
np dirimu perlu mrh dan rase bslh ngn aq demi dia..?
die mmg dh xde mkne dlm idup aq..
ingtlah..
syg aq pd dirimu mmg xkn berubah..
dan xkn pernah berubah..
aq xnk kehilangan dirimu.
sbb aq rase bhgia sgt2 bila knl dgn dirimu
aq gmbira bersma dirimu
aq mntk maaf..sbb aq jgk la dirimu mgkin rase smua tu..
aq mntk maaf..
aq akn cube perbaiki diri aq..
aq akn cube faham ape yg cuba dirimu smpaikn padaku
aq harap lepas ni..takde dh perselisihan faham antara aq dn dirimu..
aq xsggup untuk mlukai dirimu lagi..
aq xnk tgk dirimu mngis krna aq..
aq akn pastikn dirimu akn bhgia selalu..
assalamualaikum..


15 Dec 2011

TeRima KasiH kepAda Anda :)

Thank you for being there when I needed you...
and even when I didn't,

Thank you for being there through the good times...
and the bad,

Thank you for being there to encourage my dreams....
and my crazy ideas,

Thank you for catching me...
before I fell down,

Thank you for wiping away the tears...
when I was crying,

Thank you for cheering me up...
and making me laugh,

Thank you for all the great memories...
and the bad,

But most of all... thank you...
For being you!
:)

14 Dec 2011

The Strokes



Nie band feberet aq la..hehe..setiap hari wajib la dgr lgu2 dorg..peergh...!!
The Strokes 
adalah sebuah kumpulan rock Amerika yang ditubuhkan pada 1998 yang meningkat nama pada awal 2000-an sebagai kumpulan perintis dalam kebangkitan garage rock


Asal Bendera Amerika Syarikat New York City, USA
Genre Rock indie
Kebangkitan garage rock
Rock alternatif
Kebangkitan post-punk
Tahun aktif 1999–sekarang
Label SonyBMG/RCA/Rough Trade

13 Dec 2011

Centbox-Suatu Hari

Assalamualaikumm~~
nie video clip aq jumpe kt youtube..mmbe aq wat..
lagu ni adalah lagu band aq sendiri iaitu CENTBOX...lagu ni blum msuk rekording lagi..tapi dorg dh buat vclip...btw..enjoy ya... :) nk dgr lagu2 lain..korg leh search kt my space kitorg k..

www.myspace.com/centbox
P/S:: yang main gitar tuh..guitarist band aq jgk...Tq..




12 Dec 2011

Saya tidak Marah Awak ,Saya Tidak marahkan Tuhan.. :)

awak..maafkan saya kerana terpaksa memendam rasa ini.awak tahu,ianya bukanlah sesuatu yang mudah.tapi saya harus tegarkan hati untuk terus melalui semua ini. awak..
kadang-kadang saya rasa tak kuat sangat untuk terus berpura-pura.tapi saya cuba juga..
awak tahu,ianya amat sukar untuk tersenyum seolah-olah saya redha dengan semuanya.
tetapi saya harus terus melawan rasa yang ada dihati ini.saya bukan yang sempurna.saya juga bukan yang menjadi pilihan utama..tapi awak, saya akan sentiasa ada untuk memastikan awak bahagia.
biarpun kehadiran serta kewujudan saya tidak nampak di mata awak.saya tahu..hati awak masih lagi padanya.tapi saya senang andai awak terus tersenyum.awak,saya tidak suka melihat kerutan di dahi awak.seriously!!ianya tidak cantik untuk muka  awak yang comel.saya akan runsing bila awak jadi begitu.seandainya saya boleh memberikan senyuman saya di wajah awak..hmmm..saya sedar siapa diri saya..tuhan telah meletakkan takdir itu untuk saya dan awak..saya tidak mampu melawan takdir..mulai sekarang..saya hanya berserah kepada takdir...Tapi saya tak boleh turutkan hati saya untuk terus bersedih.
Saya kena faham dan saya yakin..kalau ada jodoh antara kita..saya percaya..ia tidak akan kemana..Alhamdullilah la kalau kita bertemu kembali..tapi..saya hanya menunggu nasib yang bakal menjelang..saya tidak akan mencari lagi cinta baru yang lain..hanya menunggu ketentuan dari Nya...Selagi saya bernyawa..saya akan sentiasa berdoa untuk kesejahteraan awak dan untuk diri saya sendiri setiap masa..

saya harap..kita akan berkawan terus sampai la saat terakhir saya memejamkan mata..
<saya sayang awak sampai bila-bila>
InsyaAllah..

Aku tidak pandai bercakap,tidak pandai berpuisi..aku hanya mampu memohon maaf dengan luahan disini sahaja..MAAFKAN SAYA SAHABAT...

DikaLa sahabat tak boleh dibanggakan..MaLah terkadang menoreh Luka di hati..Tapi percayaLah kaLau..Luka itu,Kan menjadi sesuatu yang patut dikenang..WaLaupun pahit yang kau rasa..Tapi keLak itu akan menjadi..sesuatu yang manis dikenang..Tapi sayang…Tuk merubah rasa dari pahit ke manis..Sememangnya,memerlukan waktu dan pengertian yang besar
Sekarang…
Aku ingin mengubah pahit itu dengan kata “MAAF”

MaaFkan aku sahabaT
MaaFkan aku..
MaaFkan aku..
Maafkan aku sahabat,
Maafkan jika ego ini menguasai hati. Aku hanyalah manusia biasa yang kadang kecewa ketika apa yang terjadi tak sesuai dengan situasi yang kuharapkan.

Aku tak berhak memperlakukanmu seperti ini. Kadang kala aku tertawa sendiri di hati, menyedari betapa bodohnya aku.
Ya, sebenarnya aku marah dalam diam, aku kesal dalam lamunan. Kadang terlalu berharap sesuatu kepadamu hingga lupa bahawa, sahabat tetaplah sahabat yang memiliki batas dan hak masing-masing yang harus kita ketahui . Ada saat-saat dimana kita saling berkongsi pendapat, kisah kehidupan, namun di samping itu ada sesuatu yang tidak boleh kita kongsi iaitu yang hanya Allah dan diri kita masing-masing yang tahu.. itu yang sering aku lupa.
MaaFkan Aku sahabat..Aku takut kehilangan mu kerana aku sudah mula menyayangi mu lebih dari diriku..Aku harap kamu tidak melupakan aku..Aku akan sentiasa ada disisi mu,menemani mu dikala duka mu..walaupun hanya sesaat..Aku akan cuba sebaik yang mungkin..
Ya Allah, ampuni hamba atas segala dosa. Ampuni hamba yang tidak pandai megawal diri, tak boleh memahami bahawa semua yang terjadi atas kehendak-Mu. Aku tidak berhak untuk membelakangkan mu  ya Allah.
Ya Allah, berikanlah kelapangan hati, kejernihan fikiran dalam menghadapi segala masalah yang ada. Kumpulkanlah hati-hati ini dalam naungan keagungan cinta-Mu. Ampuni aku dan sahabatku yang bersama-sama berjuang mencari redha-Mu ya Allah..


10 Dec 2011

dh la NFT!!

kenapa manusia ssh nk fhm . .
ssh sgt ke nk fhm . .
bnda yg lps2 tu biarkan la . .
xpyh nk pndang blik bnda yg lps . .
mybe xde rezeki . .
so . .kalo kau bce..tolong la faham NFT!!
biarkan la aq dgn life aq sendri . .
aq sdang bina diri aq utk jd yg t'bek . .
jgn la kau muncul n kusutkan kehidupan aq . .
ckup la kaco aq..
ak pn tgh mencari2 diri aq sbnar . . 
tuhan maha adil..
alhamdulillah de someone yg dihantar untuk mmberi smangat kpda aq . .
tq sgt . .
sbb dia ak gagah berdiri di kaki sndri . .
tnpa dia . .
xmungkin ak gagah berdiri . .
kerna dia jgk aq dpt lupekn mnda yg lepas..
sbb dia jgk aq dh xfikir kebelakang..
tq kwn..
aq mau jd yg t'bek antara yg t'bek . .
to be a better man . . 
sbgai blsn..
aq cb bg yg t'bek utk dia
aq jnji xkn sakitkan dia..
sbb dia byk jgk buat aq senyum.. ^^'
aq hargai smua tu..terima kasih skali lagi awak..dan terima tuhan sbb mndegar keluh kesah dan doa aq..^^

...

saya xboleh buat cmtu......

8 Dec 2011

Salam...aq bru balik jemm ni...nk cite skit la kot...humm.....ape yg xkene ngn aq sbnrnye dlm sebulan dua ni..kdg2 rase sedih,berdebar,gembira,gila2,senyum sorg2,lepak sorg2,sakit pale,dan yg paling aq menyampah ngn diri aq ni adalah sakit dada..time nk tdo je sakit..time wat kerja skit sakit...knp ni..hummm...,mkn xhrau,tdo xckup..knp la susah sgt nk tau jadi ni...tiap2 ari aq pk..tp xdpt jugak tau knp..buat tuh xkene..bt ni xkene...gelisah xtntu pasal..kdg2 jgk aq rase something left behind je...hummm...time nk tulis nih pun rase mcm xsng je..ape nk mati dh ke aq ni...............nmpknye..kene redha jela stiap dugaan atau cabaran yg bakal menjelang dan aq terima.........

7 Dec 2011

Nakal JugaK kaToon2 Nie..hahahahahha!!!

Saya cubit pipi awak (ˇ▽ˇ)-c<ˇ_ˇ)

Awak pun tumbok saya (¬_¬)-o)*з*)

Saya pun majuk and nangis (TT.TT) (TT.TT)

Tapi awak baik, awak sanggup berjoget2 sebab nak pujuk saya balek ~(‾▿‾~)(~‾▿‾)~ ƪ(˘⌣˘)┐ ƪ(˘⌣˘)ʃ ┌(˘⌣˘)ʃ

Then saya pun happy balek \(^.^)/ (^.^)V

-love story-(ɔ ˘⌣˘)~♡♡♡

6 Dec 2011

:)

Kita tulis benda-benda baik., tak semestinya kita baik....
TAPI, sekurang kurangnya kita tak tulis benda-benda tak baik kan????

Kite cakap benda baik, tak semestinya kita baik...
TAPI, sekurang-kurangnya kita tak cakap benda- benda tak baik kan????

Kita buat baik, tak semestinya kita baik...
TAPI sekurang kurangnya kita tak buat benda yang tak baik kan????

~Kalau kita cakap kita baik, confirm kita tak baik~ =,=

Kita bukanlah bagus sangat...

TAPI Insyallah, kita menuju dan berusaha untuk menjadi yang BAIK...
>>Kepada semua, jangan dimatikan sifat ingin berubah dengan perlian, cacian, sindiran..Jangan hiraukan pandangan dari orang lain..berubahlah kerana Allah!!

Apabila terdetik hati kita untuk berubah, Allah sedang pandang kita dengan pandangan kasih sayang... Jangan sia siakan...

~ Selagi nafas boleh dihela, selagi itulah pintu taubat masih terbuka ~
InsyaALLAH..

SofeA JANE~~

Assalamualaikum
jom karaoke lagu tdo aq bersama playlist skali skala! haha!

Sofea Jane..

Kau ibarat permata di dalam hiasan kaca
Yang tak bisa disentuh
Namun hanya boleh dipandang
Ingin sekali ku sentuh
Ingin jua ku memiliki
Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti
Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri
Andai kau tahu
Apa yang ku mahu
Mahukan dirimu 'tuk mendekatiku
Dan aku tak bisa memaksa dirimu
Walau dalam tidur
Ku kan menantimu hingga akhir nanti
Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti
Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

4 Dec 2011

KB-KT-KB-KT =letih dan happy :)

GemBIra  Dan CerIA KeluAR  BERSamA!! :)WLaupUN LEtiH...
THanKS SBb SUdi KLUaR..LYn KAreNAH I...THanKS FRIEND! And U ARe SO DAmN CuTE!!! terGODA n CAir wooooOOO!!! SUKE TgK U BuaT MUKa GERaM BilE TgH BEruSAHA UntUK MAIN GITar TUH...HeEHehe....LAIn KaLI..I aJR LaGI PowWER PUnyE STyLE...THAnkS 

DEAR--
 S.A

Klik jap..tgk la.. awesome kot!!